Wednesday, January 23, 2013

hari ini sama dengan today

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.
alhamdulillah sebab Allah memberi aku peluang untuk menghirup oxygen pada pukul 11:11 malam pada 23/01/2013.

hah !!!? dah masuk 2013. Allah, lama dah aku tak update belogg usang ni :)
*tarik nafas, tekan medulla oblogata... tahan kejap, then hembus keluaq carbon dioxide melalui mulut perlahan-lahan.
ok, dah cergas !

bismillah,
ehem, nk citer pasal hari ni. act, saja letak entry macam tu. korang semua faham tak apa maksud entry aku hari ni ?
k lah, aku permudahkan keyh, -> hari ni = today.
k, faham dh ke ?

orait. hari ni aku siap lambat sebab bangun je pukul 5.30 pagi tu terus amek wudu'. woit, dah hujung-hujung waktu baru nak solat isyak ke aiman oi ?!
ok, khilaf aku, sebab malam semalam memang aku penat gila kaw2. hmm, sem dua ni ada dua hari yang kelas sampai pukul 7 malam. aku rasa TERtorture sangat lah *tangan kat bahu sambil jelir lidah*
sebelum tu betul ke aku eja perkataan terseksa dalam bahasa inggeris tu ???
oh my english. sorry. ^_^

okay sambung balik.
lepas selesai solat, aku terus bukak laptop untuk search assignment yang Dr. Henny bagi. mak aiii !!!!!
selesai 10 drugs yang Dr. Henny suruh cari tu, tengok jam..... ya Allah ! dah pukul 6:15 pagi !!!!
baju dan tudung tak gosok lagi weyh !
dengan sepantas yang tak la pantas sangat, standard orang 'pelas' -> gabungan untuk perkataan penat + malas... jadilah pelas. kah3.....
aku gagahkan jugak lah .... pi la gosok uniform tu hah.... ibu kat selangor, selalunya kalau aku malas nak gosok, aku minta tolong ibu .... :)
but now, semua nya aku kena buat sendiri ...huhuhu...

then sampai je kat kampus, ternampak seorang abang yang aku suka tengok dia naik basikal. SMART!
ok, stop aiman :)
pukul 8:30 pagi ada lab mcrobiology dengan puan shidah. seriously aku bagi tahu kat korang yang terlebih rajin yang menyinggah beloggg aku ni, Pn. Shidah ni seorang yang friendly, best and she's PRETTY !
Pn. Shidah selalu nampak segak dengan pakaian yang Pn. Shidah pakai :D

then sampai pukul 10.00 pagi. hmm, lagi saatu jam ada lab practical untuk DDS1 pulak !
ohhh ! excited memeyh lah :D
tapi sayangg sangat kami semua lewat 20 minit tapi alhamdulillah Miss Tasha ada buat briefing sikit sebelum start membancuh bancuh... hahaha

then petang tu pulak ! aku ada AGM dengan ISC Club :) sampai pukul 7 malam.
so itu je lah aku nak kongsi...

sentiasalah bersyukur walau apa pun yang berlaku keyh !

jaga urusan kita dengan Allah, Allah akan jaga urusan kita molek-molek ^_^

INDAHNYA ^^

No comments:

Post a Comment

Popular Posts