Monday, December 24, 2012

LAGENDA BUDAK SETAN 2 : KATERINA

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

alhamdulillah selesai dah tengok filem LAGENDA BUDAK SETAN 2 : KATERINA !!!
best sgt. ok lah aku saja tulis-tulis kat blog hari ni sebab nak kongsi tentang filem ni.

oklah, so far, ni antara filem yang terbaik la kat Malaysia and aku rasa kalau filem ni diangkat ke peringkat yg lebih tinggi, memang ohsem !

*sorry i didn.t spell it right ? do you mind it ?

aku BERJAYA menangis akhirnya ! haha...
eh ? kenapa ?
seriously, cerita ni banyak pengajaran aku dapat.

what ?!

k, nk share lah ni..

first of all, dalam hidup ni kita memang tak lari daripada dugaan, ujian yang datang. Dan kita sebagai hamba yang hanya sementara kat dunia ni kena wajib tahu... ujian tu datangnya daripada Allah.
Jangan mengeluh sebab semasa kita dilanda kesulitan, kepayahan... Allah selitkan kebahagiaan untuk kita.
Subhanallah, Allah maha pemurah.. ya rahman.

korang semua tengok kan filem ni ? di mana Kasyah kehilangan Ayu... TAPI , Allah beri Kasyah ni nikmat yang begitu berharga dalam kehidupan seseorang suami iaitu anak.

ehh... aku tak nak la tulis panjang-panjang bout filem ni, korang nak tahu...
korang tengok sendiri !!!

terbaik !

No comments:

Post a Comment

Popular Posts