Friday, December 14, 2012

berfantasi is my hoby. so...

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh
hiiiiiiii buddies yg bukan mcm buddies sgt !
haha
hmm, korang suka berimaginasi or berfantasi tak ? kalau tak, ohh, please stop read my blog OR kalau nk teruskan membaca... MY PLEASURE !
*oppss, betul ke aku eja tuh ?!
haha
oh my english !
ok, btw, aku baru je habis layan cerita ISTANBUL AKU DATANG !
and WOWWWWW !! that film was so awesome ! tengok lah bila korang sume free... :)

--------------------------------------------------------------------
ok, back to the entry for today...
yeah, that is me... aku suka berimaginasi sebab dengan berimaginasi aku tak tensionn ! hmm, seronok what ... plus, bila aku habis berimaginasi aku akan create satu story dalam minda aku...
hmm, mengarang cerita adalah one of my minat. cuma tak diasah dengan parang yang tajam jeh !
hahaha
tapi, aku tak la publish story yg aku berimaginasi tu kat sini sebab i am not ready yet lahh !
but lepas je aku baca sinopsis novel SUNDAE & COKE ? betul ke tajuk novel ni wahai kaki novel sekalian ?
ok, lepas baca *ohh sebelum tu aku mmg suka baca.. tak kiralah novel ke majalah ke buk motivasi ke BUT please not komik... sebab aku tak gheti lah baca komik. even kebanyakan orang kata BEST ?
ok, fine... best best lah kan. ikut minat masing-masing.

so, continue....
lepas baca buku tu, aku rasa macam mungkin aku patut mengarang kot . but bukan full time... or not even part time... just suka2. bila ada masa, karang lah apa yang aku nak... kalau tak da masa, please lahh ekk.. faham2 lah :)
chill !

salam maaf daripada Aiman Nadhirah.
have a nice day korang !
taqabbal Allahu minna wa minkum
saya suka, saya sayang, saya cinta awak kerana ALLAH :)

-publish-
:)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts