Wednesday, December 19, 2012

result sem 1 AKU

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

fisrt of all i just want to say 'hasbunallah wa ni'mal wakeel :')
tahniah kepada sahabat-sahabat yang dapat result gempak2 crazy !
tahniah kepada sesiapa yang dapat dean ataupun yang tak dapat dean !

CHILL !!! :D

aku ????
hah, alhamdulillah lepas apa yang aku target.. ohh before that, i am not a dean list :)
yeah, i am fine with that because i still have another semester to try my best so that i will get what i want.

kisah sebelum tengok result ni... start aku mula bermunajat kepada Allah agar Allah beri apa yang aku nak... dan apa yang aku perlu dalam hidup aku . dan alhamdulillah aku dapat 3 pointer jugak .. cuma nyer cukup-cukup makan..

*ehh? aiman kenapa nak secret2 nih ?

aku akan jawab.. ehh, korang ni ada IC tak ? kalau nak tahu aku nyer result... tanya laa :D
hahahaha

gilax !

No comments:

Post a Comment

Popular Posts