Friday, January 25, 2013

welcome to where ever you are

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.

alhamdulillah masih lagi boleh menghirup Oxygen yang Allah beri kita pinjam buat sementara waktu :)
so mudah je, cakap je Alhamdulillah sebagai tanda kita bersyukur kepada Allah :D

hmmm, act, nak update blog ni pun sebab aku teringat kat memori 2011. just an awesome memory that i can remember, or should it be i 'MUST' remember because of them i find out who am i actually without help from the one that i thought i can depends on.
hah amek kau ! english aku berterabur ! astaghfirullah. maaf kalau ada yang terasa.
and i must thank to my parents because they always be on my side whether when i am up or down ! :)
hehe

ok lah, semua kawan-lawan aku dah sambung study. oopps, kenapa kawan-lawan ? typo error ke aiman ? tak la, saja je :)
k, fine aku betulkan.... 'kawan-kawan'...  ^^

now i am here with my new awesome, marvellous, great friends!
terima kasih Allah sebab beri aku peluang untuk berjumpa dengan mereka yang sangat awesome bagi aku....
saya sayang mereka kerana Allah :)

-> nani, amal, kak ika double, asma lela, fiqah, aimie, syer, kak dayah, kak yatt, daddy, kak mia, abg zul, semua ahli isc, ahli joran club :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts