Monday, February 11, 2013

NIGHTMARE

Bismillah.
Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :)
Alhamdulillah kita masih boleh menghirup oxygen yang Allah beri kita pinjam. so, lets say Alhamdulillah everyday, every second in our life :)

astaghfirullah, dah dua hari aku duk mimpi benda yang ngeri . seriously memang sakit kepala lepas bangun daripada tidur.
first tu, aku mimpi... aku dan yang lain berada dalam keadaan yang memang gelisah, semua menangis terutama aku. teruk aku nangis... situasi tu macam kat sebuah pulau. pulau tu akan tenggelam. masa tu kami kat sebuah hotel kat pulau tu... air dah mula naik... kami pun duk pindah barang2... tp ada satu moment tu... dlm mimpi tu minda aku terdetik, kiamat kah ini ???
pabila terdetik perkataan tu aku terus bangun.... paginya tu, kepala dah mula rasa sakit... astaghfirullah.
ya Allah, ampunkan dosa hamba-hamba Mu ini, ya Rabb...

second day iaitu hari ni, aku mimpi perkara lain, tp kepala aku tetap sakit...
istighfar banyak2... banyakkan amalan sunat, tingkatkan amalan wajib kita... dunia dah tak lama lagi untuk bertahan... kiamat itu akan datang jua...

so, sebelum tidur, set minda kita..
maafkan orang yang pernah buat salah pada kita, jangan berdendam... sebab dendam tu tak baik. mengikut kajian, perempuan yang menyimpan perasaan marah, maksudnya marah yang terpendam, menyebabkan kita kanser payudara, wallahu'alam...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts