Tuesday, February 26, 2013

I am TRYING !!!

*tarik nafas panjang-panjang*
......
..................
............................
WOIT !!! hembus la balik! kau nak tahan nafas sampai bila ? cukup lah pabila Oxygen dah sampai ke brain :)
hehehe...
say Alhamdulillah, thank you Allah, thank you Allah :D

ok, bismillah (dengan nama Allah)
kita mulakan forum kita dengan selawat ke atas junjungan besar nabi kita, Muhammad S.A.W
act, bukan forum but 'berblogging' heee :)

---------------------------------------------------------

alhamdulillah hari ni dah selesai asessment DDS1 pada pukul 12.15 noon... huhu.. orang lain buat 45 minit je, aku sharp 1 jam. rasa rendah diri sangat. but bila soalan dikemukakan kepada yang berhormat, Amalina Sofea aka ASB :)
dia pun menjawab, 'kau tak peelu rasa rendah diri la man... tapi jeles tu mesti ada kan ? oopps, salah eja word jeles. suppose to be 'jealous' and in malay 'cemburu' :D

tadi dalam lab tinggal aku, shazni, tunjang, wan dll...
ok la, best ..!!! kami buat lozenges. nama preparation tu -> Nystatin Lozenges 7500 units in Simple Basis BP..... ho ho ho hooohohohohohooo ;)
i am better than last week. last week lama jugak la aku guna masa tu. hah ? berapa jam ? secret la, mana leh bagi tahu... aku bagi tahu kat orang yang aku rasa bila aku luahkan apa yang aku rasa, aku bersemangat balik :)

BUT ingat ok! sebaik-baiknya, luahkan lah apa segala yang terbuku dalam hati ni... kepada Allah, pencipta kita :)

apa-apa pun, aku sedang cuba dan terus mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri aku jugak, bukan untuk sesiapa pun :)
UMNO AKU terus maju ke hadapan :)

wallahualam.

p/s : maaf kalau ada salah dan silap. saya minta maaf ok ?

saya sayang kerana Allah.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts