Tuesday, March 23, 2010

cerita bulan 2 dan 3..

assalamualaikum dan salam rindu.... bukak gak blog tersayang akuh niyh.....thanks kpd TEACHER MAIZATUL....
kisahnya mcm niyh...
di luar bilik guru.. aku, sara and apam g jumpa ckg kesayangan kami itu..hehe....borak2...borak2....then, teacher tanya..'napa dah lama x update blog?'..owh..baru aku terigt....so, skg ni aku nk mengupdate blog puas2..haha
kerja skolah pown x da rasanya...eh, ada r..'KIMIA', SEJARAH...hukhuk...x pe2...mlm ni akan kubereskan..haha
ok la, citer pasal aku dlm bulan 2 and 3....

..BULAN 2..

masih blur blur lg...
kenal ngan semua budak2 form 4s2..
kenal ngan cikgu baru...
iaitu: TEACHER HARANI, TEACHER MILA, TEACHER MAIZATUL...
diowang mmg sporting abis..
sbb tu aku syg diowg..
tp, kiteorg ngan teacher mai smpai bulan 5...
huhu aku sungguh sedih..
harap dpt dia ajar smpai abis form 5...
ada org mnx kapel..
dan aku tolak..
aku rindu wani..

..BULAN 3..

aku ada skandal..
tp bukan kapel..
haha
aku lepak ngan raisya dan wani kat umah raisya..
x adil..
sbb diowang dpt naek moto..
aku x dpt..
ada koir ngan akak2 abg2 form 5, 6..
dibawah bimbingan ayahnda wazir..
dibantu ckg din dan laen2..
aku dpt 4A 3C 2F utk test 1..
terowk kan..????
haha..
dan makin byk pressure..
dalam pelajaran...
aku kena pandai susun masa..


ok, itu je arh citer aku utk sekarang niyh.....ok, pesanan oleh aiman: sentiasa jaga hati ibu bapa anda..jgn sesekali tipu mereka....
hakhak..
ok, salam.................

No comments:

Post a Comment

Popular Posts