Monday, March 29, 2010

BLUR??

hari ni aku blur lps waktu rehat....lesu.....start waktu bhs inggeris larh aku blur..ngantok sesangat...
pastu dgn hormon yg x stabil, mula r mood aku ni terumbang ambing....
aku jerit kat umar...jerit kat kamarul....aduyai...ish,ish,ish....
tapi alhamdulillah waktu terakhir fizik ...x arh blur sgt...sbb ada kira2...
tp yg lawak nye arh waktu tgh bertugas kat pusat sumber...mmg aaku blur gilerw masa uh....
semua yg ustazah suwoh...aku blur jerp....eeeee......pelik tapi benar....
ish,ish,ish...
but balik tu terserempak ngan arif...saper arif niyh..??
buah hati aku r...hahahaha


gurau sudeh....arif from 3RK...usik2 la dia ckit...sembang2 jap...
igt an nk suwoh dia ntar balik..dandan cik van aku sampai...sso, terbatal la niat aku uh..hehehehe....

ok arh...

salam....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts