Saturday, January 2, 2010

SLAMAT DATANG 2010..

hype....
cam ta caya jer...dah 2010...sbb 2009 byk cgt kenangan...pahit dan manis..
aku citer kisah 2009..

aku kenal apa itu sayang...
aku merasai apa itu sakit yg sebenar..
aku belajar daripada pengalaman..
aku terasa hati dengan ex aku..
aku simpan dendam ngan orang..
aku rasa sakit bila berdendam..
aku rasa aman bila dah maafkan org yg aku berdendam..
aku sedih bila dah tak rapat mcm dulu..
aku sunyi..
aku masih mencari keamanan yg sebenarnya..
aku kehilangan sorang kwn sbb dia pindah...
aku rasa peritnya bila gagal dlm sesuatu perkara..
aku berubah..

tapi itu sume kisah 2009..sekarang dah masuk tahun baru...2010...aku berazam..
aku nk berubah....

kisah 2010 lak..

aku dapat ayat baru..
THERE IS NO ROOM FOR FAILURE..
aku wat lirik gabungan menggunakan lagu bsb straight through my heart..

" A SINGLE BULLET GOT ME,
AND I CAN'T BELIEVE IT,
BUT I CAN'T GIVE UP NOW,
CAUSE THERE IS NO ROOM FOR FAILURE,
HOW BAD IT WAS I WILL NEVER GIVE UP,
CAUSE THAT'S MY RULES........"

ok lah, HAPPY NEW YEAR.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts