Friday, January 15, 2010

Berkongsi pengalaman lalu

assalamualaikum...aku hanya nk kongsi pengalaman lalu aku..bukan nk bukak aib sendiri..tetapi sbg pengajaran utk korang semua....JANGAN LA SESEKALI KORANG SAKITKAN HATI IBU AYAH...JAGALAH HATI DIORANG TU SEBAIK YG MUNGKIN...SESUNGGUHNYA KITA NI SBG ANAK TAK MAMPU NK BALAS SGALA YG TELAH DIBERIKAN KPD KITA..
secara jujurnya, aku pernah lawan ckp ibu..
aku anggap ini sbg peringatan kpd aku....sampai je kat rumah..kepala aku ni bagai nk pecah...tahu apa tu PECAH...mcm tu la sakitnya kepala aku...rasa bagai nk pecah...
mungkin ini balasan untuk aku sbb jd anak derhaka...
itu kisah lama..
SEKARANG, AKU DAH BERUBAH....BERUBAH DAN BERUBAH....dan BERUBAH, DAN BERUBAH BERUBAH..
UNTUK MENJADI ANAK YG SOLEHAH....
terlampau byk dugaan yg dtg...
so, fikirlah dulu sebelum buat sesuatu..
salam insaf..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts