Monday, November 2, 2009

happy rasanya...

hhmmm...sejak minggu lps aku perasan ibu mazidah lain macam jer........rasa takut tu membuak100...yelah takut salah aku ker...so, hari ni..aku n the geng tekad nk g jmpa ibu mazidah.....nk mohon maaf....theen, ibu mazidah pesan..jgn merayau2 dlm skolah..kalau x ckg malas nk layan...so, kiteorg promise dlm hati..yg kiteorg xkan merayau2 lagi...hmm, aku nk jejak kaki kat bilik guru tu pun malu sbb mggu lps..asyik muka aku, wani, echa..ramai lagi r...trpacak kat bilik guru tu...segan lak...huhuuu....

ok, hari ni aktiviti kat skolah ialah........aku citer yg gempakssssssssss jer k....
mm, mereka cipta bahan2 masakan dan hidangannya m'gunakan tanah liat..perh, mmg liat gilew tanah nyer...hahahahaa...(nama pown tanah liat..)ckg arahkan dlm 1 kumpulan ada 4 org..so, dlm kumpulan aku..ahlinya ialah farahana, aiman, raisya dan wanie...^_^ mmg nakal gilew nyer kumpulan..lagi2 bila perangai aku gabung ngan wani...(blue100 blaka..)ahaksssss.....^_^
ada r satu adengan yg menyebabkan kiteorg gelak besar...(oopppssss..) k la..in my team, kiteorg cipta pinggan, mangkuk, buah2an, lilin, makanan(ayam, burger...) dan teko air....(cawan x der..)
kiteorg siap cepat coz ckg rusiah mnx tolong...so, bila dh siap 2...masalah timbul..!!?? masalah apa..??hahahaaaa...masalah nk cari sabun..(ye r x kan nk g tolong ckg ngan tgn yg melekit2...)
dh 2, jumpa sabun baju..arh, hantam sajalah...nk cpt.....
hmm, tolong ckg rusiah kira2 smpai balik r...1.15 ptg..tp, wani kata ayah nk bg taklimat ttg majlis KRK...so, mnx izin ckg rusiah utk sambung krja 2 hari khamis ni...so dh dpt lampu ijau..segeralah kiteorg naik ke bilik seni....so, apa yg berlaku dlm bilik seni....??? biarlah rahsia....hehheheee...
k, assalamualaikum....^_^

No comments:

Post a Comment

Popular Posts