Tuesday, August 18, 2009

HArI NI HAri SelASa..

pg tadi..aku brtolak ke SMK SKI, sekolah akku ler...on the way nk g skolah tu...aku trnampak dua org budak sekolah rndah nk lintas jln...bkn nk jadi kan isu or aper...just aku trtarik tu..bila akak tu pgg tgn adik dia masa nk lintas jln...aku rasa trsentuh taw....don't know why...mgkin sbb aku trfikir..'prnah x aku wat cm tu kt adik2 aku...nabil n hazim...??? uurhhh....smpai2 skolah..mcm biasa beratur, baca doa....n masuk klas........
masa first, bahasa inggeris....aku bersyukur x trkata bila aku dpt A......itulah yang aku impikan.....tu good news nyer....bad news nyer trjadi bila aku dpt krtas agama n sejarah....dua2 krtas tu, aku dpr B...teruk nyer lah aku ni kan....ye r..klas 3RK pun x dpt A.......mmg aku dissapointed gilerw....lagi2 agama...aku confident aku akan dpt A...tp bila dpt keputusan nyer....B....tgkap leleh r aku dlm klas td....aku ngadu kat farahan..kmbar aku kt skolah...aku ckp kt dia..'wei, fana..aku rasa mcm aku ni x patut jer duduk dlm klas ni..' then, farahana pun bg r kata2 semangat.........ok lar...ley la relax....hurm..hari ni gak aku dpt 'mentor' baru bg mata pelajaran agama...........
aku rasa malu ngan semua cikgu yg ajar aku...yelah, cikgu2 sumer smpai x tido mlm nk tgk kami brjaya dlm PMR....8A...
kepada cikgu2 yg mengajar sy....trutama skali cikgu mazidah, ustazah salimah, mama roszana...n sumer la...
'sy minta maaf koz selalu mengecewakan cikgu ngan keputusan sy yg terowk........
sy janji akn buat yg trbaik.......'THAT'S MY WORD'...
hari ni hari selasa...aku sedih sgt... x tahu kenapa.......

No comments:

Post a Comment

Popular Posts