Friday, August 21, 2009

SelaMAT BerPuASa, MaaF Zahir Batin..

yeah....yahoo.....esowk puaser.....gmbira x trkata aku...bulan yg paling aku syg dh tiba.....hari ni, mcm biasa g skola....tp, sblum g skolah...aku hantar msj kt ckg mazlida n ckg razak...aku msj slamat berpuase..kt ckg2 yg disayangi...actually nk hantar kat sumer ckg..tp, kredit x m'izinkan...he33...aku nk ucapkan trima kasih kt kwn2 yg mmbantu aku dlm semua hal...i luv u all larh....DAN aku nk mnta maaf kat semua org....atas sgala kesalahan aku yg wat kowrank trsinggung or kecil hati....i'm so sorry....mggu dpn cuti seminggu jer....hari rabu auku g umah raisya koz study group nyer hal....k, skg aku nk ckp something kt semua org...

'slamat brpuaser...........n maaf zahir batin.....'


No comments:

Post a Comment

Popular Posts