Friday, November 23, 2012

just feel better....

assalamualaikum sahabat seagamaku !
dah solat subuh ? zohor ? asar ? maghrib ? isyak ?

alhamdulillah kalau dah.
taqabbal Allahu minna wa minkum :)

---------------------------------------------------------------------------------
seperti entri kat atas....
dia ada kena mengena dengan peristiwa yang terjadi semalam. i just feel so happy + better now !
alhamdulillah....
thanks to my daddy, nani, amalina, shaf & epul !
kata-kata anda telah menstabilize kan pH emosi saya. hahaaaa... *hamboihhh ayat!*

belajar mendewasakan diri. itu perbincangan kita pada pagi yang indah, nyaman dan sejuk di fairpark ini yerr..... :p

okay, lagu just feel better by steven tyler ft santana... saya tujukan untuk diri saya dan juga sahabat di luar blog ni. hahaha

okay about belajar mendewasakan diri ini .... umur tak menentukan kedewasaan kita atau erti kata lain kan..... umur tak menyatakan matang nya seseorang. kenapa aku kata cam ni ?
ask yourself.. apa yang menentukan kematangan seseorang ?

is it umur or akal ?
think back buddies... andai kita mengatakan umur yang menentukan kematangan seseorang... kenapa budak 18 tahun macam aku ni ( refer to myself : aiman nadhirah ) masih tak boleh nak buat keputusan yang rasional ?
*kenapa budak-budak lain yang seusia dengan aku, jgn terasa diri anda tak matang sbb aku dah tulis dlm braket uhh, refer to myself. okayyhh!
itu baru sentuh bab rasional. belum lagi bab yang lagi berat macam..... tutup aurat, adab, and so on.

okay, aku and my buddies, amal & nani.... tinggal dua paper lagi untuk jawab next week !
lepas tu......................................... REHAT!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts