Friday, September 14, 2012

Susah Untuk Kuluahkan :')

last week, semua student pharmacy sem 1 ada mid sem exam..
WOW!!!!!!!!!!!!!!!
itulah yang mampu aku ucapkan lepas habis exam.. i mean last paper, yesterday..
aku rasa satu perasaan yang tak mampu untuk kuungkapkan..
i say man.. ayat aku !

seperti entry di atas tuhh..
i have a problem but i don't know how to explain..
i just don't know.

kisahnya bermula hari selasa 2 minggu lepas, aku n friends ada assessment basic form.
kami ada 2 questions yg kena hantar dalam masa 2 jam kot. aku x pasti laa.. dah lupa :)
mungkin aku silap membahagikan masa, so aku hanya siap 1 question sahaja.. lepas ja keluar from the lab, i took all my things(bag, bekas n so on).. terus ke hujung koridor tingkat 3.. kawasan tu agak senyap sedikit so aku terus call ibu.

aiman : .........................................*tengah menangis*
ibu : aiman ? knp ni? aiman kat mana ?

--------------------------ok perbualan ni hak privasi----------------

lepas luahkan segala2nya kat ibu.. aku terus ke masjid ditemani amalina :)
thanks amalina sofea, i love u larhhh :)
kat masjid aku rasa tenanggggg sgt2...
selesai solat, aku hantar amalina balik kolej n terus ke UO.. makan ler apa lg :)
kat sana jumpa, kak ika, ika, sher, dan nani...
makan..makan..minum...
sembang dan aku menangis sekali lagi .. perh !!
aku minta maaf pada nani n kak ika sbb muni mmg macam ni.. muni jenis yg pendam sbb muni x reti nak luahkan apa yg muni pendamkan.
mungkin boleh, tp slow2 :)

then i msj daddy.. daddy pun bg nasihat... walaupun ayat itu pendek tp mendalam maksudnya.
thanks daddy :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts