Tuesday, September 25, 2012

him.... Thanks ALLAH

assalamualaikum dan selamat malam.. sat gi lagi 30 minit dah pagi.... haha
okay, today i would like to share about...... him.

his name is .... 840l. :)
secret larr.... nanti heboh satu bumi..... yang jeles tu ada je nak cara nye nak kenakan aku...
suka hati lahh korang !

sejak aku mendengar nasihat from daddy bila aku (ditemani kak ika dan nani) menceritakan apa yang aku rasa terhadap diaaa...
yang aku igt till now is... JUST BE YOURSELF.
that is it. you know why ?

sebab utk memiliki atau menyukai atau mungkin mencintai seseorang.... one must be himself or herself... because being yourself is just great ... maksudnya... kita akan rasa lebih selesa and tenang bila kita menyukai seseorang itu dengan menerima siapa diri kita dulu. haha belit-belit kan ayat ni ?
hahahaa

padan muka !  nak faham, silalah buka kamus sendiri :p
buerkkk, ada aku kisah...
hahahahahaa :D

tp, TERIMA KASIH ALLAH sbb kau beri aku anugerah iaitu aku dpt menjadi diri aku bila aku berdepan dengan dia. dan.. kepada si dia : i like you because ALLAH and like you because who you are even awak suka perli org.. haha

No comments:

Post a Comment

Popular Posts