Friday, August 6, 2010

siput sedut

assalamualaikum saudara seislamku..
hari ni aku nk story pasal kisah smalam.. nk tahu pe dia??

~SIPUT SEDUT~

smalam mkn mlm ngan ibu.. lauk ala kadar je arh kan.. then, bila aku tgk ibu mkn siput sedut tu.. mcm sedap je an.. aku pun test arh.. sedut! slurp.. slurp.. slurp.. seekor abis aku mkn.. then amik lagi seekor.. slurp.. slurpppp.. huh..huh.. OXYGEN ! aku perlukan oxygen.. aku salah teknik sedut.. huhuhu...

ni yg ketiga larks... sedut ~ slurp.. slurp.. keluar sikit.. next, nk tahu aper terjadi..??
aku x sedut kali ni.. aku ambil guna tgn.. hehhee.. :p
dah buang bnda keras berbentuk piring ufo tu.. aku tarik arh..
hahahaaha

CUBA TEKA APA BERLAKU ??

GUESS... NOW..
ada ganjaran saper yg betul.. hahaha
apa ganjarannyer??
last perenggan nanti aku g tahu..

ok, sambung balik.. dah tarik tu.. er, tetiba aku terbayangkan siput.. menggigil aku.. apa lagi an, terus la aku campak siput tu.. er.. swear, lps ni aku x nak lagi mkn siput yg perlu disedut tu... ish3.. aku rasa, lala lagi sedap.. huhu.. (pandangan aku sahaja)

ibu dan aku tergelak bila aku menggigil tadi.. hahahaha ~

ok, ganjarannyer.. korunk kena makan seguni siput sedut...haahhaaha

SLURP...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts