Thursday, June 3, 2010

StorY aBouT ExAm

bio

-ish3... ta taw nk komen per.. aku rasa fail kowt ... ta fail.. dapat C pown kira ok..

chemist

-insyaAllah target B or A.. tgk r, kalo ckg baek ati... dpt la.. serah pada takdir..

physic

-dun know what to say... paper 3, aku tak cukup masa..precaution tak sempat nk wat..ni gara2 aku siap kn experiment arh.. but, paper 2 ley tahan.. yg pasti soalan 1 aku da salah...hahahahhahaha.. paper 1 susah oooooo... kah3..
padan muka aku..
aku target dapat B.. kalo rezeki ALLAH nk bg.. aku target A..
hehe

sejarah

-'sejarah mungkin berulang..walo engko ku maafkn'... TETT..!! lari stiry lak.. haha..
aku rasa sejarah insyaAllah fail.. sbb smalam msj ngan ckg din.. ckg ckp markah terowk..hukhuk.. nk wat cm ner...

bahasa inggeris

-paper 1 section B aku salah wat.. akibat tak baca soklan leklok.. aku wat psl festival.. waaaa..!!! aku tak baca abis.. soklan: a festical in ur area
so, satu festival je arh an.. tp aku wat byk2...huhu
paper 2 senang..
aku target A or A++.. insyaAllah..

bahasa melayu

-insyaAllah A.. no komen..hehehehe

pendidikan Islam

-wah, ku sangka senang tp mencabar keimanan ku supaya ta meniru..huhu..
ley tahan r soklan nyer... sedih2...

add math

- wah.. gempak deyh... paper 1 susah ouh... pecah hati aku..kah3..
(ade ke hati pecah??) pelik2 r aku ni..
hehehe
but, serius r aku ckp..paper 2 is more easy than paper 1... ta caya da... wa taw lu pandai..so, tak yah r nk poyo kat blog aku...dgn sgala hormat..lu ley blah from here and my life la..!!

math

- aku dpt B..65... walopown terowk tp meningkat.. masa test 1 lagi terowk..huhu..
alhamdulillah aku ta fail...





to: teacher mai and nur syazwani.. i miss u two so much deyh...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts